Kızlar şekerim sınırda çıkmıştı. Daha sonra 3 aylık şekerim yüksek çıktığı için evde kontrol etmeye başladık. 120 130 çıkıyordu tokluk 1 saat sonra. Her şey iyiydi şuan 37+3 deyiz. Son 3 4 gündür öğle yemeklerinden sonre 170lerde akşamdan sonra 250 260larda çıkıyor. Bebeğe zararı olur mu normal doğuma engel mi doktorla konuşup 38 de sezeryan mı istesem kararsızım korkuyorum nolur akıl verin bana