Derinnmom Geçen gün ebelerle derse girdik doğuma iki hafta kala vs enerji tavan oluyormuş o enerjiyi ev işleriyle ya da kendinizi yormayın bolca tadını çıkarın dinlenin ve hazırlık yapın dedi o enerji doğum sırasında size çokça gerekicek ıkınmada sancı çekmede vs harcamanız gereken enerji dedi doğumdan sonra yorgun bitkin oluyorsunuz bu enerjiyi boşa harcamazsanız daha dinç olursunuz dedi 😅senin enerji de doğum habercisi olabilir mi 🤭