Ebruska_92 normal herkesin geçtiği kapıdan geçiyorum hatta ikinciye hamileyim 4 yaşında bi kızım var geçen bi ara hastalandı unutmuşum hamile olduğumu röntgen odasına girip çıktım defalarca 🤣🤣 bi sıkıntı yaşamadım ama doktor da ilk 3 aylık sürede tehlikeli şuan bisey olmaz dedi