sariniz13 Kızlaar 17.haftamdayım hala hareket etmedi miniğim, sizler kaçıncı haftada hareketlerini hissettiniz
Ebruli_08 sariniz13 eğer ilk hamileğin ise 20. Haftanda felan hissedersin canım ben o haftalarda hissetmiştim ☺️
Tugce_7 sariniz13 ilk hamileliğimde 20 haftada ancak hissettim şuan ikinci 12 haftalık ama ufak ufak hissettiriyor kendini 🥰🥰
rmyscmc sariniz13 benim ilk 18 de minik minik hissettim hafta ilerledikçe daha hissediyorsun daha erken hissedersin canım
Tugce_7 Busestl anlatılmaz derler ya o şekilde keskin bi hareket değil tabiki ama orda varlığını hissettiriyor. İlk gebeliğimde asla bu haftalarda hissetmedim ama
Ulker777 sariniz13 Merhaba bendede ilk gebelik 17 haftada hissetdim ama 24 haftaya kadar hissetmemeniz normal
Yenianne7 sariniz13 İki hamileliğimde de 19. Haftanın sonralarına doğru hissetmeye başlamıştım. Henüz erken gibi ☺️
Baharatajanova sariniz13 ilk gebelikler daha ileri haftalarda hissedilir canm. Ben de 20. Haftada hissettim ilk. şuan 30. Haftamızdayiz çok şükür uyutmuyor artık😂