Nefeslina canım bende çok kaciriyorum oksururken falan. İlk üç ay bulantilarda çok kötü oldu sar diye gidiyordu resmen 🙈
Sonra doktora gittim , bir süre önce. Dr. Bir hastalık ismi söyledi ama şuan hamilesin birşey yapamayız , sıkıntılı bir durum yok tahliller temiz dedi . Biraz içim rahatladı ama doğumdan sonra yine gitmeye çalışırım çok rahatsız edici oluyor çünkü