KuzeyinAnnesi10 ben bugün bağcılar şafak hastanesinde yaptırdım 2 aylık beneğim başka hastaneden cocuk cerrahı geliyor orda dogum yapmıstım zaten 3 bin fiyatı gayet iyiydi cok şükür suana kadar iyi çişini yapınca ağlıyor biraz insallah iki güne biter bütün agrı sızısı. Yunus emreye sormak aklıma gelmedi güneşlide oturuyorum erdem hastanesi, A hastanesi hepsine sordum en aklıma yatan yine orası oldu