Donuss umaydurununannesi evet ya çoğu kişiye progeston falan başlamış doktorlar bana baslamayinca neden falan diye düşünüyordum ama sizede hiç bişey başlamamişlar ve geç olmuş bu çok güzel sizin normal mi oldu doğum açılma falan var mıydı
umaydurununannesi Donuss normal oldu ılk ıkısı acılma 2 cmdı ama benı uzunca sure goturdu 😬 3. Makat gelıstı 33te 2 cm acılma vardı 38+5 de dogdu sancı basladı sancıyla da donmeyınce aldı doktor
Ceylankocak Donuss benim ilk nişan geldi hastaneye yatışım yapıldı sonra suyum geldi 1 gün sonra kendi sancilarimla dogum oldu