Donuss gebelik kaynaklı dendi geç öğrendim hamileliği zaten aniden oldu ölü doğum yaptım , ikincide 38.haftaya kadar Progestan kullandım her ihtimale karşı ciğer geliştirici vuruldum çok şükür bi sıkıntı olmadı ama şuan 3.ye hamileyim progestan falan gerek duymadılar nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum