Umutdeniz Dniz47 beni ilk şaşırtan başlık oldu 🤣🤣🤣🤣 oğlum 3 yaşında adı umut kzıımda yolda adı deniz olacak inş
Dniz47 Umutdeniz iki isimde çok güzel allah bağışlasın oğlum olacak kararsız kaldık iki isim arasında deniz erkek içinde oluyor sonuçta ben severim deniz ismini 😄
Minnosum21 Denisse guzel ama umutu daha cok begeniyorum ay aman dogurunda ismi bisverin sahsen ben ne cinsiyetini nede baska bisyi merk ediyorum dogurmk istiyorum sadece 😂
Dniz47 Minnosum21 haklısın canım ama kararsız kaldık doğurmak uzereyim aile büyükleri araya girmeden isime karar vermek istiyorum😂
GulUmut Ozlemsvr ben de daha oglum 12-13 haftalikken down sendromu teshisi konulmushtu, cok aglamishtim uzulmushtum, sonra ruyamda eshime oglumuz iyi olacak ve adini da Umut koyalim demishtim