Umut5135 selam canmm ahh ne diyim dert etme , 3. Tüp bebek tedviler…. Kanama ile başlangıç… Kendi Dr um 6 da bakacam illa gelme al progestani yap ignenei dedi, dayanamadım kalktım gittim 5. Haftada başka Dr aaaaa kese küçük geride hmmmm şöyle böyle dedim tüp bebek , rahim içinde kanama beni bir üzdü , kalktım ertesi gün başka Dr a keseyi bile göremedi 🤔🤔🤔, ilk tüp bebekte de kese küçüktü gelişmedi düşmustu zaten bir travmamvar bide bunlar böyle diyince yıkıldım … Neyse 6+2 de kendi tüp bebek Dr uma gittim ultrason arasındaki fark dağlar cam gibi kendi Dr umunki bebek 5mm dedi kalp atışı var gözünüz aydın … 16+4 uz bak canm , kendine ultrason u da iyi kendinde iyi bir Dr bul bazı dr lar çok demoralize ediyor , üzme kendini , yolk sac varmis sen sev bebisini