Tugce-K Selam hanımlar, 17 haftalık gebeyim sanırım ya soğuktan ya da işe gidip gelirken ve işteyken çok maske kullandığım için dudağımda uçuk çıktı🤦🏻♀️🤦🏻♀️ İlaç kullanamıyoruz malum ama doğal yoldan denediğiniz çözüm aldığınız bir şey var mı?🥺
Adenala Tugce-K Sarımsağı ikiye böl suyunu bandır uçuğun üzerine arada sirkeyi pamuğa dökün kompres yapın ben vectavir kullanıyorum 2 3 günde sönüyor 5. Kere çıkarttım uçuk hamilelikte hala dudağımda uçukla geziyorum o ilk kaşıntısı çok kötü
Tugce-K mor_menekse hmmm teşekkür ederim, sirke sürdüm pamuğa sabah bi bakayım duruma göre kantaron yağı alırım🌸😊
Tugce-K Adenala normalde ben de vectavir kullanıyordum vazgeçilmez uçuk kremim ama hamilelikte sıkıntısı olur korkusuyla doğal yollar aramaya başladım🤦🏻♀️ sarımsağı denemedim. Sirkeyi denedim şimdi. Duruma göre yarın onu da denicem.
Adenala Serapjjj Bağışıklık düştüğü için oluyormuş doğumdan sonra bir tane vitamin varmış ondan alacağım ben 1 kere çıkınca devami geliyor bende
Bhr65700 Bende özellikle çok çıkıyor zovirax aldım doktor önerisiyle ama kendiliğinden de geçiyo kullanmasanızda olur
Tugce-K Bhr65700 bende de kışın en az 1 kere çıkmasa olmaz🤦🏻♀️🤦🏻♀️ vectavir kullanıyorum normalde ama gebelik malum kullanmıyorum. Dağılmayacağını bilsem hiçbi şey denemicem ama belli olmuyor maske falanda kullanıyorum. Mecbur doğal bi şeyler denemeliyim
Adenala Tugce-K Ben kullanıyorum doktorum sorun olmaz dedi sizde doktorunuza sorup kullanabilirsiniz benim 5. Artık doğal yolla geçmiyor benimkiler maalesef
Tugce-K Adenala anladım şuan 1 bölgede çıktı ben de inşallah dağılmazsa doğal yolla söndürmeye çalışcam ama dağılırsa mecbur tabi doktora danışıp alırım son çare🤦🏻♀️