Beyzab95 Uydurbisey bende 4 tane almıştım ama sleepy diğerlerine göre küçükmüş ondam iptal ettim 🥲🥲🥲 şimdi şişko falan doğar 😅😅 göbişten olmaz falan elimde kalmasın etrafımda da doğum yapacak yok olsa rahat rahat alırdım 🥲
Gamzeramo Beyzab95 bende natural aliyorum bugun gittim 4 paket daha aldm 3 gunde bir bebek bezi goturuyoruz hastaneye elimizin altinda olsn dedik 🤣
Beyzab95 Gamzeramo bebeğin hastanede mi ☹️ bilmiyordum sağlıkla hayırla en kısa zamanda çıksın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Gamzeramo Beyzab95 amin insallah plesenta rahim agzini kapatmis kanamam basladi durmayinca sezeryana alındım
Beyzab95 Gamzeramo aa öyle mi çok geçmiş olsun benimde plasenta kaynaklı 3 kanamam oldu 2 ay da full lekelenme yaşadım 2 ay hep yattım çok zordu sizi anlıyorum benimki kısmi kapatıyordu
Gamzeramo Beyzab95 cok sagolun benm bi anda basladi geride kaldi sadece bebeğimi kucaklamayi bekliyorum sizede gecmis olsun bebisler iyi olsun biz her türlü toparlaniriz 😊
Beyzab95 Buseeghh ben sleepy natural bionatural birde ecologic almıştım bionaturali iptal ettim yenidoğan şimdi çok olur kullanamam diye 🥲
Boncukk123 Beyzab95 gunde 8 adet olarak hesaplıyorlar ayda 240 adet gidiyormuş canım 1 numara fakat sızdırma pişik olma duruma karşı ben stok yapamadım 2 paket sleepy bio natural aldım duruma göre devam edeceğim nasib olursa
Beyzab95 Boncukk123 evet bende işte karışık aldım stok yapmadım hangisi daha iyi olursa hemen sipariş vericem inşallah bezsiz kalmam dkkdkdk
Boncukk123 -syma1 canım pamukla temizledikten sonra da kurulamak gerekiyor mu yoksa ıslak mendil için mi dedin onu anlayamadım
Boncukk123 Beyzab95 bir kac tane alıp diğer ikisini kullanmamazlık yapma canım almışsın madem hepsını deneyip paketleri bitirip karar ver 🌸
Beyzab95 Boncukk123 evet bende öyle düşündüm ☺️☺️ işin kötüsü bu yenidoğan marketlerde falan olmuyor ya ☹️