_annee Diş etlerim mahvoldu, yırtılıyo ve kanıyo, ilac da kullanamam acaba dogal yollardan nasıl iyileştirebilirim bilgisi olan var mı😞
Okaliptus09 _annee kanasq bile yumuşak fırçayla fırçalamaya devam et bırakma demişti doktorum bırskısan şişip daha kanıyormuş füzenli fırçala kan boşalsın birikmesin demişti doktor bende de diş eti çekilmesi var ama hamişelikte normal daha kötü olması
Cerenglr Ay benimde diş eylerim aşırı hassaslaştı fırçalarken vs çok kanıyo eczaneden alkolsüz gargara aldım onu kullanıyorum
Cerenglr _annee yok ben eczaneden direk aldım ama doktorumada sordum kullanmadan önce herhangi bir sakıncası olmayacağını söyledi kloroben ağız gargarası olarak geçiyo