Aminea Yarın gece 40. Haftamız doluyor. 2 gündür düzensiz. Yalancı sancılar var başkada bişey yok kızlar. Benim gibi bekleyen anneler az dertleşelim neler yapıyorsunuz doğum için ben herseyi denedim sayılır 😅
Cml2701 Aminea bebeğiniz kız mı erkek mi bende 40+2 yarın akşama kadar sancı olmazsa acilden giriş yapicam sancim yok suni sanciyla olacak galiba
Ebruli_10 Aminea benim oğlum 41. Haftaya rağmen gelmeyince suni sancı vermişlerdi hastanede 41 deyince insanlar acıyorlardı resmen 😄
Halile1 Cml2701 benimde 40 oldu acildekiker sancın olunca gel 41. Haftaya kadar normal beklemek dediler devlet hastanesinde
Cml2701 Halile1 o kadar bekletiyorlar mi ya sakıncalı değil mi anlamıyorum kendi doktorum pazar acile gel sancim var de acilmana suyuna baksınlar dedi yarın gidecem ama yatış olur suniyle diye düşünüyordum kız mi sizinkide hangi hastaneye gidiyorsunuz
AlnSura Benimde yok malesef arada kasılmalar dışında karin da sertleşme dışında sadece 1 2 cm açıklık varmış