Okaliptus09 Merhabalar hamile olduğumu yeni öğrendim henüz ilk kpntrole gitmedim. Folik asit vs gibi takviyeler kullanıyor musunuz neler kullanıyorsunuz öğrenebilir miyim
1palyaco Okaliptus09 ben bebek düşünmeye başlayınca folikasite başlamıştım pek düzenli içmezsem de iki ay boyunca içtim daha sonra gebe kalınca folikasite devam ettirdi doktorum 12.haftaya kadar . 12.hafta da folikasiti bırakıp magnezyum ile omegaya başladık .