Okaliptus09 benim tamamlayıcı sağlık sigortam vardı.
Hamile olmadan önce yaptırmıştım
Çocuk düşündüğümüz için bir kaç senedir yaptırıyordum.
Bu yıl hamile kaldım ve 13 gün önce doğum yaptım. Anadolu sigorta bizimki ve 2 gece 3 gün hastanede kaldım.
Çıkarkende herhangi bir ödeme yapmadım
Ayrıca bebeğin doğduktan sonra 15 gün içinde de bütün kontrolleri herşeyi ücretsiz oluyor
Eğer kendiniz yaptıracaksanız mutlaka tamamlayıcı yaptırmak gerekli diye düşünüyorum
Herşeyi para veriyoruz sonuçta sağlık bu
Anadoludan memnun kaldık sorun yaşamadım tavsiye ederim