38+2 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde suni sancı ile doktorum acil doğuma almıştı o yüzden bebegin doğum zamanı yaklaşınca nasıl belirtiler olur bilmiyorum normalde bebeğim çok hareketlidir ama bugün hareketlerinde azalma vardı normalden daha az hareket ediyor kasıklarımda da bazen sancı oluyor ama sürekli devam eden bir sancı değil daha nişanım fln gelmedi ama sizce dogum belirtisi olabilir mi