Ceytzz Arkadaşlar 4 haftalık hamileyim ama midem karnım çok şiş ve tuvalete çıkma sorunları yaşıyorum. Yapabileceğim bir şey varmıdır önerirmisiniz bu şişkinlik çok rahatsız ediyor🥺
Esra_4774 Ceytzz Daha yeni gebesiniz bunlar çok normal olabildiğince lifli gıdalar meyveler tüketin kuru kayısı, kayısılı meyve suyu çok iyi geliyor . Gebelikte pek ilac vermiyor doktor gitseniz de aynı şeyleri söyleyecek ☺