Brcndnz Bugün kahverengi lekelenme yaşadım hemen acile gittim kalp atışı bebek iyi dediler sonra sonuçlara bakıldı beta 139170 çıktı diğer doktor geldi normale göre çok yüksek alttan baktılar sıkıntı var dediler uzman doktor geldi iyi sıkıntı yok dedi değer yüksek mi normale göre
Gokkusagivemucize Brcndnz acildeki uzman olmayan doktorlar bazen öyle pipirik yapabiliyor. Hiç bu haftalarda değer nedir baktırmadım ama bebek iyiyse için rahat olsun