Merhaba bende 1 ay önce ağır grip oldum doğal yöntemlerle geçmedi ve nerden baksanız 3 hafta sürdü toparlanmam. 2 kutu antibiyotik mi dersiniz parollar mı derseniz kullandım, fayda etmedi. Bebek kilo alamayınca doktorum acil serum tedavisine başlamam gerektiğini söyledi antibiyotiği direkt damardan verdiler daha sonra toparlamaya başladım. İlaç kullanmaktan çekinmeyin. Bir an önce toparlanmanız lazım bebek için.