mnzlll Tam yağlı süt kullanacaksınız o dengeleyici seker hastaları için %3.3 yağlı süt olmasi gerek şekeri yukseltmemesi için.Icine bir miktar dondurma koyuyorum sütlü ama abartmadan.Cilek ve küçük muz koyuyorum şuan ki çilekler şekersiz zaten☺️
Tabi benim yukseltmiyor diye sizin de aynı olacak diye bisey yok.Deneme yanılma yöntemi yapabilirsiniz.
Yanlış yönlendirmek istemem🥹♥️