Ummhny Selam kızlar regl günüm kan vereceğim olumlu olursa beta hcg artış için 2 güne bir gitmem şart mı ? Mesela inş pozitif çıkarsa bir hafta bekleyip direk keseyi görmeye gitsek olmaz mı ? Hamile arkadaşlarım siz düzenli artış için sürekli kan mı verdiniz sizce ne yapmalıyım erken öğrenmek kötü mü ?
birmucize1 Ummhny kan vermek icin adet gecikmesini bekleyen muhakkak ki kesin aonuc alin egerki pozitif cikarsa kan sonucunuz 2 gun sonra tekrarlamaniz gerekiyor saglikli bir gebelikmi diye muhakkak 2. Bir kan isteyeceklerdir
Hulo2105 Ummhny 2 günde bir vermen gerek düzenli artışı görmek için. Çünkü sağlıksızda ve 1 kere verirsen doktora gittiğinde kimyasal ya da dış gebelikse doktor zaten tekrar beta istiycek. En azından 2 kere kan ver öyle git doktora
Kahverengi Ummhny ben 2 defa verdım sonra artışa göre hesap yapıp o zaman keseyi görmeye gittim habire verip strese girmenize gerek yok
Elosdef Ben bir kez kan verdim daha sonra keseyi görene kadar bekledim doktor sürekli kan testi istemedi zaten uzun bi süreç değil kese için 1 hafta 10 gün kadar bekledik sadece
merimiri Ummhny benim kan testi pozitif çıkınca doktor birdaha gel falan demedi açıkcası 20 gün sonra gel gel dedi 🤷🏻♀️
Ummhny Kızlar tek tek dönemedi cevaplar için sağolun , ben iki kimyasal yaşadım bu süreçte beta nin düşüşü çok üzdü beni o yüzden sordum bu sefer pozitif görürsem 1 hafta bekleyip öyle gideyim istiyorum açıkçası 🥲 psikolojik yorgunum
Nurellaasss Ummhny Düzenli kan verdim çünkü yükselmezse de gitmem gerekiyordu doktoruma bu yüzden takip ettik
Ayselcnt Ummhny 5 yıl önce ilk gebeliğimde 1 kere verdim..sonra kalp atışını duymak için gittim.. geçen ay kimyasal geçirdim.. ikinci kan verişimde betam düşmüştü zaten..