Ceku92 öncelikle geçmiş olsun ben dediğim gibi hem diş teknikeriyim hemde 1 adet implantım var benimde hamilelik öncesi yaptırdım, öncelikle mutlaka hamile olduğunuzu söyleyin kesinlikle röntgen çektirmeyin zaten gerekte yok bu aşamadan sonra ilk olarak diş etinizin bistüri ile tekrar açılıp iyileşme başlığı takılması gerekiyor implantın üstüne zor bi işlem değil çok kısa ama bu işlemde diş etiniz acıycağı için biraz anestezi yapılması gerekiyor normalde hamileliğin ilk 3 ayında ve son 3 ayında işlem yapılmıyor önerilmez de ama 2. Trimester yani orta 3 ayda yapılabiliyor o zaman bu işlem yapılabilir dişinize ki hamileler için kullanılan farklı bir anestezi de var, suan yeni hamile iseniz 2. Trimestr de bunu yaptırabilirsiniz sonrasındaki işlem zaten ölçü alma işlemi daha önce yaptırmışsınızdır belki oyun hamuru gibi bişeyle ağzınızdan ölçü alınacak onun için anestezi yada başka bişeye gerek kalmıyor acısız ve zararsız kısa bir işlem ölçüden sonra takılacak dişinizin provası var ve hazır olduğunda da yapışıyor bunlar için dediğim gibi anestezi yaptırmanıza gerek kalmıyor zaten