Hilalll005 Ben normalde sütü çok severim sütle büyüdüm resmen ananemlerin inekleri vardı. Ama şimdi zararlı olduğunu öğrenince içmek istemiyorum. Bağışıklık düşürüyormuş hamileyken hasta olmakta çok zor. Birde 2 yaş bebem var dikkat ediyorum o sebeple. Salatalık iyi geliyor aslında ama aklıma gelmemişti hiç. Dün sade soda içtim rahatlattı. Bir şekilde üstesinden gelicez inşallah 🙏