esraeses Serapjjj öyle mi bende Hayatım da hiç bu kadar ağırmamıştı tutuldum sanki acaba benzer durumu yaşayan var mı diye merak ettim
Serapjjj esraeses sırtım çok ağrıdı bisey cikmadi normal dediler yinede çok agrirsa bi git derim ya da muanende doktoruna söylersin