Merhaba kızlar, dün sezeryanla doğum yaptım. İlk başta bebeği babasına verdiler sonra bir sorun olduğunu söyleyip geri aldılar. Daha sonra söyledikleri bebeğimizin yeterli nefes alamamasından dolayı oksijen sorunu yaşadığıydı. İki gün küvezde kalacak dendi, bikaç saat sonra bebeğimizin enfeksiyon kaptığı ve çıkışının bir haftayı bulabileceğini söylediler. Bugün röntgen çekmişler ve akciğerlerinde sorun olduğu görülmüş enfeksiyondan dolayı dediler. Hortumsuz kendi başına nefes alamıyor.
Böyle birşey yaşayan varmı Bilgilendirirseniz sevinirim