Hulyaismail En son rgl 14 aralik Ocak 17 Çarşamba beta degerim 396 çıkmıştı Ocak 19 cuma 1236 çıktı ama kese görünmedi böyle olan var mi kese geç görünen birde kasiklarimda agri var normal mi
merimiri Hulyaismail regl ve kontrol günümüz aynı benim 1529 du beta kese görünmedi rahat olabilirsin 7. Hafta da gideceğim 🙏🏽
Hulyaismail Carsamba yada persembe gelmemi söyledi doktor bir düşük den sonra korkuyorum ilk gebeliğim bide teşekkür ederim cevaplarınız icin