Ben de karar veremedim. Bir arkadaşım diyor ki odaya gelince direkt emzirmeye çalışma yürümeye çalışma derken üstümü bile değiştiremedim makyaj aklıma bile gelmedi. Ama doğum sayfalarına bakıyorum hem ameliyat esnasında hem odada çekilen fotoğraflarda anneler çok bakımlı. Girerken mi yapıyorlar çıkarken mi bilemiyorum. Tecrübeli biri varsa bizi aydınlatsın