Arzu343434 oğlumu tuvalete alıştırdım ama hiç özel çöp kovası veya poşeti almadık. Biz günde birkaç kere çöp atıyoruz, kakalı bez varsa mutlaka ayrı bir poşete koyup düğüm atardım (eğer direkt çöp atma şansım yoksa) ve kovayı balkona koyardım bez için. O yüzden koku sorunu yaşamadım. Ama sık sık çöp çıkarma şansınız yoksa sanırım o kovayı almak en mantıklısı, ileri zamanlarda kakası iyice kokacaktır bebeğin ..