genc2kizannesi Civciv07 çikolatayı isim baskılı yaptırmadim hosgeldin bebegim yazicak sadece, yoksa isimli cikolata ozene bozene yaptirican vericen yiyilecek cope gidecek üzülürüm diye , şöyle bisey yaptırdım fikir olsun yine yaptırıp yaptırmamak sana kalmış
Mervepera Civciv07 canım ben sercheshop tan yaptırdım ilk dogumumda melodi nin çikolatasını kullanıyordu yanlıs hatırlamıyorsam teze ve çok lezzetli idi çikolatası genelde madlen çikolata sevmem ben bu güzeldi baya Birde balon açacaklı magnet ve türk kahvesi set i almısyım buradan dağıtmak için :)
Civciv07 genc2kizannesi şimdi araştırdım attığınız satıcıyı yorumlarında tadının kötü olduğunu yazanlar olmuş☹️
damlacvsgl Civciv07 şahsen ben kendim yaptım çikolata satan bir dükkandan istediğimi tadarak magnet çikolata aldım ve bir matbaacıdan etiket yaptırdım üstüne yapıştırdım ve birde kolonya küçük fısfıslı şişelerden alıp doldurdum onların da üzerine etiket yapıştırdım maliyeti de uygundu ve hepsini kendi tarzıma göre yaptım düşünebilirsiniz😊
Tugbacds Ben trendyoldan altıniz gıdadan aldım elitin çikolataları ve çok lezzetli kutu tasarımları da şık ısımlı de yapılıyo 72 li yaptırdım ben kare kutu bi bakın isterseniz
Civciv07 damlacvsgl yorumunuzdan sonra trendyolda bende bir satıcı buldum çikolatayı alıp kendim yapacağım☺️ teşekkürler