Bende de var aynı problem , 33+2 haftalık hamileyim pijamamı giyerken ayağımı kaldırdığım da bile sızım sızım sızlıyor resmen sağa sola dönerken çok canım yanıyor bıçak saplanır gibi, benimde gebeliğimde her şey yolunda gittiği için çok şükür sorun etmedim bende doktoruma da sormadım açıkçası neden olur diye büyük ihtimal bebek büyüdükçe rahim yukarı çekiliyor bundan sebep