Beyzanur_1919 Bat 22 hiçbir belirtim yok dün regl olacam gibi ağrım vardı, bugün tamamen geçti. Ara ara sol yumurtalığımda ağrı oluyor ama kısa süreli. Bayağı direndim ve bugüne kadar test yapmadım fakat Sabah ilk idrarla test yapayım diyorum. Değilsem ona göre bir sonraki aya hazırlanırım, böyle beklemek çok zor geliyor bana.