Lagertha_ 😊 ya çok şükür bişey çıkmadı. Benim kafamı yakınlarım karıştırdı aslında. Yengem var 8 sene önce doğum yaptı. Gebelik takibini benimle aynı hastanede yaptırıyordu. Onda gebelik zehirlenmesi oldu ve farkedemediler bunu. Şimdi de kızı serebral palsi hastası bu sebeple. Ona işte Zeynep kamilde müdahale edilmişti, müdahale ederken de doktor demiş ki ikili testte farkedilmedi mi nasıl farketmedi doktorun demiş. Ben de aynı hastanede yaptırdım ikili testi acaba gözden bişey kaçtı mı diye şuan kendimi yiyip bitiriyorum. Kafayı yiyeceğim artık. 😱