Mucizemses Kızlar 12 haftalık gitmiştik doktorum kıza benzetti ama net değil dedi başta benimde içime hep kız doğuyordu ama şu aralar sanki erkek doğuyor gibi ya pazartesi kontrolümüz var 14 haftalık olacağız net görür mü acaba aşırı merak ediyorum
1palyaco Mucizemses 14+4 de öğrendim ben. Kesin bence demişti bana . 12de tahmin etmemişti bile . Bence netleşir diye düşünüyorum sizinki 14.haftada . Tabi bebeğin pozisyonuna da bağlı .
Mucizemses Edaa3595 benimde bir oğlum var çok şükür ama birde kızım olsun çok isterim hayırlısı artık 😊
Mucizemses 1palyaco normalde özele takipliyim ama pazartesi devlet hastanesine gidicem devlettede söylüyorlar mı acaba