Cagla2323 Hanımlar 21+1 haftalık gebeyim yaklaşık 15 gündür bebeğimi hissetmeye hareketlerini hissetmeye başladım fakat dünden beri şu zamana kadar 2 gündür hiç bişey hissetmiyorum 😞
gizem-cbn Cagla2323 küçük daha belki ondandır büyük olunca daha düzenli oluyor ama sırt üstü uzan belki o zaman daha net hissedersin çikolata ye
Nur7536 Cagla2323 bu haftalarda 4 gün hiç hissetmedm olmuştu çok korkmuştum sağlık ocağına kalp atışını dinlemeye gittim hatta kaç kere bu haftalarda çok düzensiz oluyor günü gününü tutmuyor ama yine için rahat etmezse haftasına acile git yoksa sağlık ocağına gidersin
Ebrar042 Bu zamana kadar düzenli hissediyorsanız ve şuan hissetmiyorsanız bi kontrole gidin ama bu zamana kadar hep düzensizse çok endişe etmeyin
Kevserergullll Cagla2323 rica ederim ama korkma bence çünkü bu haftalarda herkeste oluyor diye duydum bazen çok hissermjssin bazen az bazen hiç
Cagla2323 Nur7536 bende hafta içini hemen bekliyorum sağlık ocağına kalp sesine gideyim diye teşekkür ederim ❤️
Esraaaas Cagla2323 evet tedirgin oluyorum göbeğimle falan oynuyorum tepki versin diye ama duyduğuma göre bu haftalarda çok normalmiş Bunlar
YldrmNUR Cagla2323 21+5im bende. Arada bir iki gün hissetmediğim oldu ama şimdi geceleri kıpır kıpır :) bazen karnımla oynuyorum hareket etsin diye. Biraz bastırıyorum uyanması için. Ultrasona gittiğimde uyuyorsa doktorda öyle yapıyor