Babyy21 Merhaba , 36+4 hastalığım. 1 sattir özellikle belimde ve karnımda da hafif adet sancısı gibi var. Hastaneye gitmeli miyim ? Bir de devlet hastanesinde alttan muayene etmek isterlerse ben istemiyorum dediğimde etmeme durumları var mı
smnbr Babyy21 İmza attırıyolar. Benim ve bebeğimin başına bişi gelirse sorumlusu benim gibi bişi yazdırıyolar Takipli doktorunuz yok mu
Babyy21 Duş aldım sanki daha da arttı adet sancısı gibi karnıma yayıldı bi de midem bulandı. Endişelenmeli miyim lütfen yardımcı olabilir misiniz bilgisi olan
Demetrana Babyy21 Benim ilk çocuğumda 36+3 günlükken sabah düştüm öğlene kadar hareket hissetmedim devlet hastanesine gittim ne olur ne olmaz diye önce ultrason ile baktı sonra alttan muayene etti 3 cm açılman var dedi sonra nstye yolladı sırf alttan muayene edecek diye riske atma bence mide bulantısı var demişsin tansiyonuna da baktır mutlaka ALLAH’ım korusun bebeğini de seni de inşallah
Kahverengi Babyy21 haftanız gelmiş hazırlıklı gidin belki doğumunuz başlamıştır bellimi olur altan açıklığınıza bakmak isteye bilirler bu tarz bir durumda itiraz etmeyin doğumun ne zaman nasıl olucağını bilemezsiniz
Kahverengi Babyy21 35+6 doğdu oğlum valla hiç beklemiyordum belli olmaz o yüzden hayırlısı neyse o olsun 😊
Ebru-29 Babyy21 ben vajinal muayene istemiyorum diyip imza attım kabul ettiler bazıları dalıyor resmen doğumu tetikliyor durduk yere
Babyy21 Ebru-29 evet bende o yüzden istemiyorum aslında. Kendi doktorum henüz muayene yapmadı. Gerekiyorsa kendi doktorum yapsın istiyorum
yenidenanne34 Babyy21 evet istemediginize dair imza atiyorsunuz ama artik sizin dogum yaklaşmış yani nst de falanda sanciniz cikarsa bakmalari gerekir sizin icin de olmasi gereken bu aslında
Babyy21 yenidenanne34 evet farkındayım ama hebüz hiç muayene olmadığım için yapılması gerekiyorsa kendi dr.uma gideyim o yapsın diye istemiyorum
Demetrana Babyy21 Nst’ye bağlarlar sancı çıkarsa dr alttan muayene etmek isteyebilir açılma var mı diye mecburen yani
Tatar59 Babyy21 sürekli olan ağrı doğum ağrısı olmaz. Başka bir sebebi vardır yada doğuma hazırlık agrilaridir. Doğum sancıları girip çıkar devamlılık sağlamaz