Merhaba sevgili anneler. Plesenta previa totalis yaşadım ilk gebeliğim di28 haftalıkken büyük bir kanama geçirdim Ankara etlik şehir hastanesinde yattım 5 gün taburcu olduktan 4 gün sonra tekrar kanamam oldu 6 gün yattım. Doktorlar 37. Haftaya doğum kararı verdi. 34 haftalıkken tekrar kanama geçirdim. Doğuma kadar hastaneye yatış verdiler 35+6 ya kadar herşey güzel gidiyordu birden yine kanamam oldu durmayınca acil sezeryana alındım. Çok şükür ameliyatım korkulan gibi geçmedi. Kanamam biraz fazla okmuş oda sorun olmamış. Ama bebeğim küvezde şuan. Moralinizi yüksek tutun ve hastane yatışı verilirse kesinlikle hastanede kalın ben en büyük avantajım hastane de olmaktı.