Merhaba kizlar
Bugun nst cektirdim rutin muayene olarak. Sancim yok. 34.haftadayim. Ama bebek kalp atisi 180’lere kadar cikti. Hareketliydi o sirada nst cekilirken. Doktor sonuclara iyi dedi ama yine de endiseleniyorum. Siz boyle bir sey deneyimlediniz mi ve doktorunuzun yorumu ne oldu?