Bende benzer durum yasiyorum adetim 7 8 gün gecikti zaten çoğunlukla gününde gelmez o yüzden aldırış etmedim 2 gün önce sadece iç camasirim hafif batmış umudumu kestim ve tamam adet oluyorum dedim başka gelmedi sonra dün tekrar aynı durum yaşandı dün ped filan koydum ama hiç bisey yok kesik kesik adet görüyorum sizce ne yapmalıyım ?