Segucay Gullusah kullanmadım ama memnun kalan çok kişi var çevremde sanırım benim de tercihim Dalan’dan yana olacak 🤔
Buseamaikizlerburcu Gullusah dalan degulde dalin granul sabuun kullandm bncokta memnunum ama fark yok arasinda cnm granul sabun cok iyi
Oozzee Ben bebeğin çamaşırlarına kullanıyorum. Bebek daha doğmadı, o yüzden leke çıkarma gücü vs bilmiyorum şimdilik ama aldığımız kıyafet-nevresim-battaniye-örtü ne varsa hepsini bununla yıkadım; çok güzel doğal-bebek kokulu ve kokusu uzun süre gitmiyor.
Necla06 HandeAnne ben bi sorun görmedim dedi arkadaşım kullaniyordu bende aldım az miktarda kullandığım icin bi problem görmedim henüz ama daha doğmadı bebeğim tabi değişir mi bilemem.
Gullusah Gamzeli21 nasıl kullanıyorsunuz elde mı makinede mı bazı kişiler o sabunun kırıntıları kaldı falan dedi ama merak ettim
HandeAnne ZeynepAydin Mühendisinoglu’dan okudum ben de granül sabunlar için hep makine bozuyor yorumları gelmiş ondan dedim :)
Oozzee Gullusah merhaba, iyi pazarlar. Henüz hiç giyilmediği için 15 dakika-30 derece sıcaklıkta yıkıyorum. Deterjan gözüne koyuyorum granülü. Yıkarken bebek çamaşırı için yumuşatıcı da kullanıyorum. Kuruduktan sonra hepsi ütülüyorum.
Feraymali Gullusah önce banyo taşının içinde kaynar suyla bir ölçek eritip makinanın gözüne döküyorsunuz direkt koyulmaz zaten makinayı bozarsınız granüller bu şekilde kullanilir
gamzebella Gullusah canım ayrı bi kapta kaynar suda çözdürüp öyle deterjan bölümüne dökmek gerekiyormuş
Asiiye Dalin sıvı sabun nasıl acaba ben ondan almayi düsünüyordm elde önceden akıtmam gerekene de hacı sakır granül sabun iyiymis arkadasim gecen almıs ya kucucuk paket 40 lira ne kadar pahalıymıs dedi
Atlarlayasayan Oozzee ben de öyle kullandım hep🤣 2 sene kullandım kızımda öyle makşneye bişey olmadı allahtan🤣