1palyaco Eminexxx kalp durması yaşadım . Kürtaj oldum üç ay korunmamı söyledi doktorum korunmayı bırakınca bir kez adet gördüm hamile kaldım .
Cagla2323 Eminexxx ilk bebeğimin kalbi durdu kürtajla alındı şimdi tekrar hamileyim o olaydan 4 ay sonra falan hiç bişey yapmadım Rabbimin hediyesi çok dua ettim Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Dilekulgtt Eminexxx bende sizin gibi sagliksiz gebelik yasadim suan ustune 2. Regl geçirdim daha tik yok doktor banada önünü açar dedi ama bakalim suana kadar bisey olmadi nasipte ne varsa o oluyor
momofmychildren Eminexxx ekstra bişey yapmadım gün aşırı ilişki denedik kimyasal gebelikten sonra hemen hamile kalabilirsiniz
Yazgull_kurt22 @Eminexxx kasım ayında düşük yaptım ay sonu doktora gidicem galiba var evde test yaptım cok ince cizgi cıktı hemen kalabilirsin bence sorun yoksa
Hayal23455 momofmychildren Eminexxx Yazgull_kurt22 Merhaba! Bende aralıkta düşük yaptım Boş gebelikti benimki .. 14 aralıkta düşük yaptım halen adet olmadım :/
Azizeesin Yazgull_kurt22 bende 23 kasımda kurtaj oldum ocak 2 si adet oldum bu ay test yaptım cokk az bi çizgi çıktı adetim daha gelmemişti. Ama yine lekelenme başladı çok korkuyorum acaba düşük mü yapıyorum diye
YesimAykut Eminexxx ben 23 eylülde düşük yaptım hala bebeğim yok 😭 bekliyorum hayırlısını bu ay soğan suyu içtim ama çok düzenli değil, bakalım hayırlısı 🙏🤗
edaozkyyy YesimAykut Üzülme canım bende eylülde düşük yaptım şuan hamileyim ovülasyon testi kullan ♥️
Hiratuba Eminexxx ben de rahim filmi sonrası boş gebelik geçirdim ve kürtaj oldum aradan uzun zaman sonra tekrar hamile kaldım şimdi kızım üç buçuk yaşında