Canım bende 35 oldum bugün banada iki günde defalarca yaptılar en son hastaneden çıkarken hafif pembemsi geldi doktora söyledim baktı ama sorun yok dedi eve geldim kontrol ettim kendisi durdu zaten kontrol et durmazsa ihmal etme sanırım biraz tahriş ediyolar üst üste her gelen muayene ettiği için