nnurergun_1103 alyamm_33 idrarda enfeksiyon olabilir mi acaba bende de enfeksiyon olduğunda sancı yapıyorfu
alyamm_33 nnurergun_1103 bakıldı çok az dendi ama benim akıntım çok fazla ve kokulu🥴siz nasıl attlattiniz sancilari
nnurergun_1103 alyamm_33 benim sancılarım olduğunda progestan fitil kullanıyordum kullanmayı bıraktım ve bol su içtim 14 haftalık gebeyim 10 haftadan beri yok şükür bol su için