Kubrakuzey gecen bende bu soruyo sormustum ama antalyadan kimse yok saniyordum varmis sukur. Insallah fikir sahibi olanlar vardir. Ben 6 ay oldum antalyaya tasinali aratirmaya gidiyorum doktorumu hoc gormedim daha surekli asistanlari oluyo ama guzel bakiyorlar sahsen. Dogum normal ins baklim dogumhane nasil sansima dedim bekliyorum ins dogumhane ebeleri anlayislidir die dua ediyorum.