Şimdi kızlar benim özellikle akşamları kasılma oluyor yukarı doğru çıkıyor bebek ve nefesimi kesiyor sertleşince ağrı yapmıyor sertleşiyor ve yukarı kısımda olduğu için nefesimi kesiyor. Kilo da almadım yağda yok vücutta. Nstye de girdim çıkmıyor sancı falan. Ama bu neyin nesi?