Kızlar şu anda 16 haftalık hamileyim ama kadın doğum doktorum Bir kez bile benden kan tahlili istemedi herhangi bir şekilde ne vitaminlerime bakıldı ne diğer değerlerime sizce normal mi gebeliğinin ikinci ayında en sonkanı tahlili yaptırmıştım onu da aile hekimim yaptı