Bussr ben kullandım bi süre . Ellerini mutlaka yıka enfeksiyon kapmaması için. Parmağınla iletebildiğin yere kadar it. Canın acımıyor merak etme. Alışıyorsun zaten. Akşamları gece yatmadan önce alıyordum. Eridiği için akıntı şeklinde gelcek korkulacak bişi yok koyduğun ilaç geliyor.