11-11 ilk gebeliğimde kaşının üstünde gözün var diyene ağlardım ama ne ağlama ooofff oğlum bir doğdu yedi ay kolik krizleri çektim şu an 3buçuk yaşında hala memnun edilmesi müthiş zor bir çocuk 💆🏻♀️ kortizol hormonu stres hormonu plasentadan bebeğe geçiyo ne yazık ki ve bebekte dış dünyanın stresli zor bir yer olduğu mesajını yerleştiriyo dolayısıyla ufacık şeyde tetiklenen duyarlılığı yüksek toleransı düşük çocuklar oluyorlar. Ama bir çaresi varmış kii stresli yoğun bir ağlamadan sonra ciddi ter attıracak bir spor yapmak gerekiyormuş ancak o terle fiziksel aktiviteyle kortizol hormonu yıkılıyormuş 🤷🏻♀️ ikinci gebeliğim valla dünya yansa umrumda değil tekrar yaşayamam aynı şeyleri 😂😂😂