Yaso2110 Çok kararsız kaldık kısa tek isim istiyoruz 😊 Aden, alin gibi birçok isme baktık ama sinemedi içimize öneriniz varsa sizde yazın lütfen🙏🏻
aslhnkrts9 Yaso2110 bizde de durum aynı doğa ve Asya arasında kalmıştık aden de hoşumuza gitmişti ama en çok içimize sinen baştan beri doğa oldu ❤️ doğa daha güzel bence 🥰
nazazra24 Yaso2110 biz Azra ipek koyucaz size de fikir olsun aden de çok güzel eşim kabul etmemişti ama doğa ismini severim 🌸
Yaso2110 cokbilmismom bende de daha ağır olan doğa ama ğ hem zor bir harf hemde enerji olarak pek önerilmiyor o yüzden kararsız kaldım😕