Limonlukekkk benim bir tanıdığım 9 ay boyunca kustum demişti bebeği 4-5 kg doğmuş yani bebeği koruyan önce Allah yaşayacak bebek gerçekten de yaşıyor Allah onu koruyor. ben de 6 aylığım zerre kadar iştahım yok ne yesem öğürme geliyor ama her gün de zorluyorum kendimi ama neye zorluyorum sebze başlamaları kefir kivi kaşar peyniri ceviz gibi şeylere zorluyorum yani bebeği beslemeye zorluyorum öğürme hissinin iştahsızlığın çaresini bulamadım hala yemeye zorluyorum kendimi size tavsiyem meyveye ağırlık vermeniz özellikle C vitamini içeren meyveler kanı temizliyor bebeği de hareketlendiriyor herşeye yararı var bulantılara ağrılara da yararı var hiç canınızı sıkmayın bebişi besleyecek şeylere yönelin zorla da olsa mücadeleyi bırakmayın geçici bir dönem gebelik sevgiler